70 років успішної діяльності
Так вже повелося в народі, що люди іcпокон століть намагалися знаходити найбільш легкі і прямі шляхи. Нашим сучасникам, на жаль, не доводиться вибирати. Які дороги нам будують, за такими і прокладаємо свій шлях. Як правило - українські дороги далеко не кращі в Європі. Але є один згуртований стінами заводу колектив, який намагається полегшити наш шлях, покращуючи якість асфальтобетонних доріг. Кореспондент всеукраїнського журналу «Імперія нерухомості» зустрівся з директором і головою правління ВАТ «Асфальтобетонний завод» Володимиром Давидовичем Фомічовим, щоб дізнатися, як йдуть справи на дорогах Києва.
Кор .: Володимир Давидович, дозвольте від редакції всеукраїнського журналу «Імперія нерухомості» привітати Вас і у вашій особі всіх співробітників ВАТ «Асфальтобетонний завод» з 70-річним ювілеєм підприємства!
В.Д .: Дякую. У 2004 р виповнюється 70 років з дня відкриття заводу. Безумовно, 70 років успішної роботи підприємства - це дата. Київська історія заводу почалася в 1934 році, коли він був передислокований сюди з Харкова. За цей час ми змінили вже два адреси. У 2003 р завод святкував 30-річчя останньої «прописки». Правда, грандіозного торжества не було, так як на цей час був призначений «Пуск» черговий виробничої черги, тому довелося поєднати святкування цих двох подій. Багато було зроблено. У «Асфальтобетонний завод» дійсно є великі досягнення, але особливо він перетворився останнім часом. Співробітники, які на початковому етапі відроджували виробництво, сьогодні вже ветерани, багато хто з них віддали заводу близько трьох десятків років. Ми - нинішнє покоління, завжди пам'ятаємо про те величезний внесок, зроблений їх руками, і намагаємося надавати всі сторонню підтримку. Я хочу від усього серця побажати цим людям міцного здоров'я і щастя, а сьогоднішнім трудящим ще і виробничих успіхів.
Кор .: Володимир Давидович, які інновації впровадив у виробництво «Асфальтобетонний завод» останнім часом?
В.Д .: «Асфальтобетонний завод» ще з минулого року ввів в експлуатацію нове обладнання. У виробничий оборот був задіяний чеський змішувач з продуктивністю, яка складає 240 тонн асфальтобетону за годину. Крім відмінної технічної характеристики він відрізняється екологічно чистої роботою. На сьогоднішній день ми можемо пишатися, що все обладнання у київських шляховиків відповідає європейським стандартам і відповідає останнім словом техніки. На заводі зараз працює всього 173 висококваліфікованих фахівця, а причина в тому, що завод практично повністю автоматизований. Бухгалтерія оснащена сучасною комп'ютерною системою з новітніми обчислювальними програмами. Вся територія знаходиться під відеоспостереженням. Одним словом, завод знаходиться на якісно новому і високотехнічної рівні.
Кор .: Чи вистачає виробничих потужностей заводу, щоб задовольнити потреби замовників?
В.Д .: Так, машин, обладнання та техніки ми маємо в достатній кількості. На сьогоднішній день «Асфальтобетонний завод» має потенційні можливості для збільшення продуктивності. Ми, фактично, завантажені на 70%, хоча у заводу понад 300 споживачів, з більшістю з яких нас пов'язує багаторічна співпраця.
Кор .: До складу асфальтобетонної суміші входить багато компонентів. Щоб отримати якісне покриття доріг, яким матеріалами Ви віддаєте перевагу?
В.Д .: «Асфальтобетонний завод» працює під егідою наукового супроводу на чолі з професором Володимиром Васильовичем Мозговим, який в тісній співпраці з фахівцями Київського автодорожнього інституту розробляє для нашого заводу все «рецепти складів для покриття доріг» міста Києва. Вони не поступаються якістю європейським виробникам асфальтобетону, хоча помітно виграють в ціні. Споживачі нашої продукції вже давно зрозуміли, що дорогий імпорт не завжди ефективніше і надійніше інгредієнтів вітчизняного виробництва. За останні два роки у заводу з'явилося дуже багато нових клієнтів, так як продукція має ідеальне співвідношення ціни і якості. Продуктивність «Асфальтобетонний завод» за день сьогодні становить близько 3,5 тисячі тонн асфальтобетону.
Кор .: Який останній завершений об'єкт заводу і над якими об'єктами працюєте зараз?
В.Д .: Наш останній об'єкт - це міст Патона, який ми вдало і вчасно завершили. Зараз відпускаємо продукцію для будівництва Окружної дороги. Теж дуже важливий об'єкт - кому часто доводиться там їздити, той знає про існування пробок. З першої декади липня ми будемо відпускати продукцію для будівництва Бориспільської траси. Половина загальних обсягів по укладання верхнього шару, а саме щебенево-мастичного асфальту, лежить на нашому заводі. Цього року щебенево-мастиковий асфальт укладали вперше на автодорозі в районі Караваєвих дач. У перспективі плануємо перейти на проспект Возз'єднання, де в даний момент демонтуються трамвайні колії.
Кор .: Володимир Давидович, ми розуміємо, що тема не з приємних, але все ж поділіться з нашими читачами, що ж насправді сталося 2 липня 2004 року на «Асфальтобетонний завод»? За відомостями з преси відомо, що на вашому заводі був величезний пожежа, який довго не могли загасити. Які будуть Ваші коментарі з приводу цієї аварії?
В.Д .: Справа в тому, що наша преса, як завжди, роздула цю історію, як могла. Репортерів з'їхалося з багатьох інформаційних агентств безліч. Можу вас запевнити, що це повний абсурд. Насправді все не так страшно - згоріла транспортерна стрічка на транспортері. Почалася пожежа, і гума, що горіла, викликала велику димову хмару. Можна сказати: «Більше диму, ніж вогню», у всіх сенсах. Пожежу ліквідували 2 машини, а не 8, як вказували ЗМІ. Якби пожежники приїхали негайно після виклику, пожежі, як такого, можна було б взагалі уникнути. Преса також повідомила, що вибухнула цистерна з паливом - насправді вона була порожньою, і взагалі, за законами фізики повна цистерна не вибухає, вона просто-напросто горить, а ось порожня має піроефект через тиск, викликаного наростаючою температурою. Про причини говорити поки рано, оскільки розслідування ще не завершено.
Кор .: Володимир Давидович, дозвольте напередодні вашого професійного свята Дня будівельників привітати Вас і всіх співробітників ВАТ «Асфальтобетонний завод», які протягом 70-ти років радують громадян України новими і якісними дорогами, і побажати Вам щастя, здоров'я і творчих успіхів. щоб ваше підприємство ще багато років дарувало Україні легені і комфортабельні дороги.
В.Д .: Я ж в свою чергу хочу привітати всіх будівельників нашої країни з професійним святом. Побажати здоров'я, любові і значних трудових досягнень. Наше підприємство спільними зусиллями завжди буде прагнути зробити все можливе для поліпшення якості доріг України. А журналу «Імперія нерухомості» - великих тиражів і творчого довголіття.
Дата: 1 жовтня 2005