Випускники КНУБА(КІБІ)

ФОМІЧОВ ВОЛОДИМИР ДАВИДОВИЧ
Голова правління.
Заслужений працівник промисловості України (1999 р.)
Нагороджений срібною медаллю "10 років незалежності України" (2002 р.),
Відзнакою Президента України, орденом "За заслуги" III ступеня.

knub_1.jpgНародився у 1954 р. в м. Флорешти (Молдова).

У 1976 р. закінчив факультет будівельних машин і обладнання Київського інженерно-будівельного інституту, за фахом - інженер-механік.

knub_2.jpgЗ 1994 р. - директор ДКП "Асфальтобетонний завод".Працював старшим техніком-механіком, інженером-конструктором, майстром асфальтобетонного цеху заводу бетонних виробів, заступником начальника цеху асфальтобетону, начальником цеху гасіння вапна, начальником цеху асфальтобетону, головним інженером.

З травня 1995 р. - голова правління ВАТ "Асфальтобетонний завод".

Підприємство створене у червні 1934 р. і має 70-річну історію. На нинішньому місці завод введений у дію в серпні 1973 р.

ВАТ "Асфальтобетонний завод" (м. Київ) - складова частина будівельного комплексу АТ ХК "Київміськбуд". У 1934 р. його переведено з Харкова до Києва. Спочатку місцем розташування підприємства була Шулявка, де сьогодні територія кіностудії ім. О.Довженка, нині завод знаходиться на Видубичах - на хуторі Острів.

knub_3.jpgОсновна продукція підприємства - більше ніж 20 видів асфальтобетону. Крім того, завод реалізує вапняне тісто й молоко, мінеральний порошок, відсіво-льосову суміш, інертні матеріали (щебінь різних фракцій) тощо. Потужність випуску основної продукції - 440 т асфальту на годину. На виробництві задіяні 170 робітників.

Виробництво вапняного тіста і молока є неосновною продукцією підприємства і складає 5% від загального товарного випуску. Гашене вапно поділяється на вапняне тісто і вапняне молоко. Використовується для приготування вапняних розчинів, у технологічних цілях (нейтралізація відходів виробництва) та для інших потреб будівництва. Крім того, завод виготовляє суміш відсіво-льосову, яка використовується для благоустрою стадіонів, дитячих майданчиків, а також реалізує інертні матеріали (щебінь різних фракцій, відсів).

knub_4.jpgПідприємство застосовує новітні технології. Наші дороги просто стогнуть від непосильного навантаження; асфальт, виготовлений за старими ГОСТами, неспроможний надійно слугувати на автошляхах - утворюються колії, напливи, зсуви, тріщини, вибоїни та ями. Рецептура приготування дорожніх сумішей і конструкція дорожнього одягу - не така проста річ, як може здатися на перший погляд. Це доволі складна наука, котра вимагає до себе особливої уваги. Для покращення якості доріг світ давно збагачує бітуми полімерами. Керівництво ще в 1999 р. взялося за цю справу, придбало нове обладнання для виробництва асфальтобетону на основі модифікованого бітуму. Звичайно, воно свідомо пішло на значні вкладання коштів у цю справу, однак дорожнє покриття заводу на ринку України тоді не знайшло належного попиту, асфальтобетон для автодоріг Укравтодором не застосовувався. Свої витрати підприємство відшкодувало лише у 2001 р.

knub_5.jpgУ 2002 р. ВАТ "Асфальтобетонний завод" уклав угоду з чеською фірмою АSСОМ про придбання їхнього змішувача. А в 2003 р. був здійснений пуск змішувача ASCOM VS Combi.

Цей новий змішувач виробляє 240 тонн асфальтобетонної суміші на годину! Два інших змішувачі (вітчизняні) дають за цей час кожен по 100 тонн. До того ж суміш виготовляється 20-ти видів, причому три з них може вироблятися одночасно. Нова лінія має сучасне комп'ютерне забезпечення. Пуск нового обладнання значно поліпшив умови праці на заводі, підвищив рівень його екологічної безпеки.

knub_6.jpgГолова правління В.Д.Фомічов має думку про те, що система управління якістю на підприємстві майже побудована. Можливо, не вистачає якихось зовнішніх її атрибутів, документального підтвердження. Головне, що система управління діє бездоганно, дає змогу керівникові управляти всім цим потужним виробництвом навіть на відстані. У комп'ютерній мережі збирається вся необхідна інформація, вся бухгалтерія, розрахунки тощо. Щохвилини вона автоматично поновлюється, видно рух кожного документа, кожної транспортної одиниці, що завантажується.Вперше асфальтобетонну суміш з використанням полімерних добавок використано на вулиці Набережно-Луговій. Підприємство брало участь у реконструкції великих транспортних розв'язок біля станції метро "Петрівка", реконструкції доріг на вулицях Солом'янській, Старонаводницькій, Урицького, Олени Теліги, Протасів Яр, на Севасопольській площі, проспекті Академіка Глушкова, при реконструкції під'їзних шляхів до залізничного вокзалу. На площі Перемоги укладено полімерасфальтобетон червоного кольору, асфальтом облаштовано майданчики нових супермаркетів "Метро". У 2003-2004 рр. завод відпускав продукцію на реконструкцію траси Київ - Бориспіль тощо.

Звичайно, з часом підприємство буде впроваджувати систему управління якістю, і, як і належить, сертифікувати її. ВАТ "Асфальтобетонний завод" звик йти попереду.

 

Дата: 1 січня 2006